Uzun bir zamandır ülkemizde Briç öğretisinin belli bir program çerçevesinde yapılabilmesi için gerekli döküman arayışı içindeydim. ve en son olarak ACBL (American contrackt bridge league ) web sitesinde bu temel öğretinin dökümanlarını buldum. Geçen gün Hoşgörü Briç Kulübünde (12.02.2011) Sayın Ergun Korkut'a bu konuyu açtığımda kendisinin bu dökümanları Türkçe'ye çevirdiğini ve bana verebileceğini söylemesi benim için inanılmaz bir müjde oldu. Sayın Ergun Korkut'a Türk Briç'ine kazandırdıkları ve de kazandıracakları için sonsuz teşekkürler...


Sayın Ergun Korkut  ACBL )American Contract Bridge League) eğitim yayınlarından 3 kitabı akıcı bir Türkçe'yle dilimize çevirmiş.


Bugünden itibaren bu notları sizlerle paylaşmaya başlıyoruz. Bu notların  Briç'e yeni başlayanların  yanında Briçini ilerletmek isteyenlar içinde çok faydalı olacağına inanıyorum....
BRİÇ TEMEL EĞİTİM NOTLARI
YENİ BAŞLAYANLARA KART OYUN TEKNİĞİ